!!! CheatKadeh !!!

 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

 

Car%27s HD Wallpapers مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع اتومبیل Cars HD Wallpapers

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...


           

 Android Games And Appz Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Games And AppZ Pack 39-AnDrOiD

 

 Games And Appz Pack دانلود پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM
دانلود در ادامه مطلب ...
 


ادامه مطلب ...


           

 

Thor Legends of Valhalla (2011) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Thor دانلود دوبله فارسی انیمیشن تور : افسانه وایکینگ ها Thor Legends of Valhalla 2011

 

نام انیمیشن: Thor Legends of Valhalla– تور : افسانه وایکینگ ها

ژانر:انیمیشن ، حماسی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۷۷ دقیقه

حجم : ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: تور خد‌‌ای توفان ژرمن‌ها بود‌‌. نام او به معنای تند‌‌ر است و پتک جاد‌‌ویی او ، میولنیر زمانی به معنای صاعقه بود‌‌ه است.پسر آهنگری در یک اتفاق عجیب صاحب این پتک اسرار آمیز می شود.این پتک نیرویی خارق العاده در مبارزه به او می دهد و البته دشمنانی هم برایش به همراه دارد و در ادامه…

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 در بازی کم حجم Airline Baggage Mania Deluxe که در سبک بازی های Dash می باشد ، می بایست برای اولین بار مدیریت خدمات یک فرودگاه را برعهده بگیرید . باید در کوتاه ترین زمان ممکن وسایل شخصی مسافران را در اختیارشان قرار دهید . این کار آسان نیست ! چرا که تمام وسایل برروی ریلی متحرک در حال حرکت هستند و شما می بایست سرعت را چاشنی کار خود کنید تا موفق باشید ! ۷۰ مرحله ی جذاب در این بازی سرگرم کننده در انتظار شما می باشند ، در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Airline Baggage Mania Deluxe دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Airline Baggage Mania Deluxe

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

  

Hotel Transylvania (2012) BRRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Hotel Transylvania دانلود انيميشن هتل ترانسیلوانیا Hotel Transylvania 2012

نام انیمیشن: Hotel Transylvania – هتل ترانسیلوانیا

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۱ دقیقه

حجم: ۶۵۰ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان:هیولاها سالهاست که از ترس انسان ها خواب و خوراک ندارند. کنت دراکولا هتلی مخصوص هیولاها می سازد که بدون نگرانی می توانند در آنجا اقامت داشته باشند اما با ورود یک انسان همه چیز بهم می ریزد….

منبع : www.downloadha.com

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:سریعترین,مرورگر دنیا,Google Chrome 23,0,1271,95 Stable, :: 3:24
محمد

 Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.14 Build 5 Final

دانلود در ادامه مطلب ...

 

 



ادامه مطلب ...


           

 Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. اینمرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 18.0.1

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

|کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

 

Call of Duty Black Ops II Front Cover دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:دانلود,بازی Call Of Duty Black Ops II,برای PC, :: 3:1
محمد

 بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.

 

Hitman Absolution-SKIDROW | 14.7 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست افزوده شد 

 

Hitman Absolution دانلود بازی Hitman Absolution برای PC

 

دانلود درادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی,Hitman Absolution,برای PC, :: 2:56
محمد

 نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.

 

Assassin’s Creed III-SKIDROW | 16 GB

نسخه ۵٫۶ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد 

 

Assassins Creed III دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC

 

 دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی,Assassins Creed 3,برای PC, :: 2:51
محمد

 فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.


Far Cry 3-RELOADED | 9.55 GB

به همراه دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۴٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

 

Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

 

 دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی,Far Cry 3,برای PC, :: 2:45
محمد

 نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه ۸۰ مرحله وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن وگیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

Angry Birds Star Wars پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.

 

DmC Devil may Cry-RELOADED | 8.4 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

DmC Devil may Cry دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:دانلود,بازی DmC,Devil May Cry برای PC, :: 2:31
محمد

 دانلود بازی کم حجم امروز به یک بازی مدیریتی و اتومبیلرانی اختصاص یافته است.


این بازی به شما امکان مسافرت به ۵ قاره جهان را می دهد.با مسافرت به این پنج قاره باید کسب و کار خود را در زمینه خودروها و ارتقا و تعمیرات آن ها  را به بهترین شکل به انجام برسانید.تحقق چنین هدفی با عوارض پیش بینی نشده ای نیز همراه است.وجو رقیبان جدی در این زمینه از جمله سختی های ای کار است.شما و دوستانتان باید با مهارت و تجاربی که دارید به این هدف دست پیدا کنید.داستان این بازی با کمیک ها و جلسات و گفتگو ها به طور کامل راهنمای شماست.جذابیت های موجود در این بازی به بازیکن اجازه نخواهد داد که احساس خستگی کند. 

 

 دانلود بازی کم حجم با لینک مستقیم

 پسورد فایل زیپ بازی: www.dehkadebazi.ir

دانلود بازی کم حجم امروز به یک بازی کم حجم مدیریتی و اتومبیل رانی اختصاص داده شده است.

نسخه اول این بازی را در قسمت بالا مشاهده کردید.این بازی در واقع نسخه دوم بازی ارتقا اتومبیل است.داستان بازی درباره دختر جوانی به نام کیت است که وقتی بعد از مدت ها به خانه بر میگردد،پدر خودش را در مشکل می بیند.مشکل پدر او تعمیرگاه اتومبیل اوست.کیت هم در امور تعمیرات اتومبیل مهارت دارد و هم اینکه هنر پول در آوردن را بلد است.او نه تنها می تواند مشکل پدرش را حل کند،بلکه کسب و کار تازه ای نیز برای خود پیدا می کند.کیت باید بتواند که تعمیرگاه را به طور کامل مدیریت کند.تحویل گرفتن اتومبیل ها برای تعمیر و پس دادن آن ها،مدیریت کارگران،تامین لوازم یدکی و غیره از جمله امور مدیریتی است که کیت باید به آن ها توجه کند.

 

بازی ارتقا اتومبیل

 دانلود بازی کم حجم با لینک مستقیم

 پسورد فایل زیپ بازی: www.dehkadebazi.i



           
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:دانلود,بازی,ارتقا,اتومبیل,1 و 2, :: 19:50
محمد

 دیگه زمان سختی تموم شده این نرم افزاری که برای دانلود گذاشتم کارش برداشتن زمان بازی های فلشیه که زمان دارن که معمولا هم 60 دقیقه هست 

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 


ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:دانلود,نرم افزار,FFF-Reflex, :: 19:37
محمد

 هرکس که داستان بازی Darksiders 2 رو متوجه نشده می تونه داستان اون رو در قسمت ادامه مطلب بصورت فارسی ببینه !

 

 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:داستان,Darksiders 2, :: 19:29
محمد

 هرکس که داستان بازی Darksiders 1 رو متوجه نشده می تونه داستان اون رو در قسمت ادامه مطلب بصورت فارسی ببینه !

 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:داستان,Darksiders 1, :: 19:26
محمد

 یک بازی بسیار جالب و شگفت انگیز اگه خواستید می تونید بنویسید که بازیش رو هم برای دانلود قرار بدم .

 

 

 

برای دیدن لینک به ادامه مطلب بروید ...

 

 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:دانلود,ترینر,Darkness 2, :: 19:21
محمد

 

دانلود بازی بسیار کم حجم و سرگرم کننده دروازبانی Smart Soccer

 

 

در میان بازی های پر حجم و پیشرفته امروزی بازی هایی نیز با حجم بسیار کمتر از آن ها جذابیتی بیشتر از آن ها دارند که Smart Soccer یکی از جذاب ترین و عتیاد آور ترین آن هاست. این بازی با وجود اینکه حجم فوق العاده کمی دارد جنبه سرگرمی آن بیش از حد بوده و سبک بازی به نوعی است که با پیشروی هر چه بیشتر تمایل به ادامه آن زیاد تر می شود. در بازی Smart Soccer شما میبایست به عنوان دروازبان شوت هایی که حریف مقابلتان میزند مهار کنید. به مرور زمان این ضربات ماهرانه تر و با سرعت بیشتری به دروازه تان ارسال می شود که مهار کردن آن کمی مشکل تر خواهد بود. امید است با دریافت این بازی لذت ببرید.

 

 

حجم فایل : 2.05 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

دانلود مجموعه صد تایی فلش گیم Cartoon Network Flash Games

 

 

شبکه جهانی و کارتونی CN یا همان Cartoon Network در حال حاضر بهترین و محبوب ترین شبکه در میان شبکه هاییست که به طور مداوم به پخش انواع کارتون ها می پردازند. از این رو پکیجی از فلش گیم ها و بازیهای کم حجم از کاراکتر ها و شخصیت های این شبکه بزرگ ساخته شده که در انواع سبک ها از جمله فکری , اکشن , ماجرایی و… می باشد. این شخصیت ها در میان بچه ها محبوبیت و طرفداران بسیاری دارند که همین امر موجب جذابیت این نوع بازی ها می شوند. هم اکنون می توانید پکیج خارق العاده Cartoon Network Flash Games را به صورت رایگان از این سایت دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

 

حجم فایل : 162.15 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین فضا Angry Birds Space 1.3.0

 

سری Space از مجموعه بازی های بسیار محبوب Angry Birds تحولی بزرگ در این بازی شناخته می شود که پس از عرضه اولین نسخه از این سری با استقبال بسیاری از کاربرانی که دیگر از این بازی نا امید شده بودند , مواجه شد. شرکت ROVIO پس از ساخت این نسخه قصد دارد به سرعت نسخه های جدید تر و متنوع تری از این بازی نمایان کند. در نسخه 1.3.0 بازی Angry Birds Space پرندگان جدیدی از جمله پرنده یخی به آن افزوده شده و مراحل بازی کاملا تغییر کرده و بازی تنوع بسیاری دارد. هم چنین قیافه های تمامی پرندگان در این نسخه تغییر کرده که برخی از آن ها فقط فضایی شده اند ولی بخری دیگر تغییری اساسی داشته اند.

 

حجم فایل : 35.58 مگابایت                                                                                    نظر نشه فراموش

دانلود بازی با لینک مستقیم

پسورد فایل : www.freegames.ir



           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان !!! cheatkadeh !!! و آدرس cheatkadeh.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ