!!! CheatKadeh !!!

 کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید.

 

skype android تماس اینترنتی با Skype 4.0.0.22082   اندروید

 

 

 
دانلود در ادامه مطلب ...
 


ادامه مطلب ...


 یکی از مشکلات کاربران یافتن فایل های نصب درایورهای سخت افزاری و به روزرسانی آنها به جدیدترین ورژن ها می باشد. همانطور که میدانید لازم است هر چند وقت یکبار نسبت به آپدیت درایورهای سخت افزاری خود اقدام نمایید. این مسئله مخصوصاً برای افرادی بازیخور هستند بیشتر نمود خواهد داشت. Driver Finder نرم افزاری حرفه ای است که در زمینه پیدا کردن فایل های درایورهای سخت افزار به کاربر کمک میکند. سرورهای این شرکت سازنده این نرم افزار با جستجو ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال بیشترین شانس ممکن را برای یافتن درایورهای سخت افزاری سیستم شما ایجاد خواهند کرد. این نرم افزار با پشتیبانی از قطعات سیستم مانند کارت های صدا و صوت، بلوتوث،دوربین های دیجیتال،موس و کیبرد،کارت های شبکه،پرینترها،دستگاه های متصل شوند با usb،کارت ویدیو و گرافیک، درایور موبایل و تلفن و وب کم ها و… نیاز کاربر در یافتن هرگونه درایور را رفع می کند. این نرم افزار در دو حالت سخت افزارهای متصل و قطع شده به اسکن سیستم می پردازند و با شناسایی کامل ویندوز و قطعات سخت افزاری نسبت به نصب درایورها و یا به روزرسانی آنها اقدام می نماید. نکته جالب این نرم افزار شناسایی قطعاتی است که قبلاً به سیستم متصل شده اند ولی هم اکنون متصل نیستند و بدین ترتیب حتی قابلیت دانلود درایور برای آن قطعات را نیز داراست. قابلیت مهم دیگر نرم افزار توانایی بک آپ و پشتیبان گرفتن از درایورهای نصب شده و رایت آن روی لوح های فشرده یا نگهداری به صورت فایل فشرده می باشد. در طرف مقابل قابلیت ریستور یا بازگردانی فایل های پشتیبان را نیز فراهم است. به این ترتیب نگرانی از جهت از بین رفتن درایورها پس از تعویض ویندوزها از بین خواهد رفت. 

 

driverfinder یافتن درایورهای سخت افزاری Driver Finder 3.2.0.0

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 شاید برای شما پیش آمده باشد که با دوربین عکاسی تصاویری را تهیه کرده باشد ولی تصاویر به شدت تاریک و تیره باشد. در این مواقع اولین چاره استفاده از نرم افزار معروف فتوشاپ است ولی همانطور که می دانید این نرم افزار پیشرفته پیچیده بوده و برای کار با آن نیاز به آموزش است و افرادی که آموزش ندیده بوده باشند بایستی ساعاتی بسیار را صرف انجام فرایندهای ساده آن کنند.  Brightness Guide نرم افزاری است که برای سهولت انجام کار در زمینه بهبود کیفیت و شفافیت و وضوح تصاویر تیره و تاریک ساخته شده است. به وسیله این نرم افزار دیگر نیازی به انجام فرایندهای پیچیده و صرف وقت بسیار جهت واضح کردن تصاویر نیست و به راحتی چند کلیک کاربر میتواند عکس تیره و تاریک خود را روشن نموده بدون اینکه از کیفیت و حالت طبیعی عکس اصلی دور گردد. در کنار این قابلیت اصلی نرم افزار توانایی تغییر سایز عکس،برش دادن عکس،نوشتن متن روی عکس و چرخش عکس را نیز انجام دهد.

 

Brightness Guide بهبود کیفیت تصاویر تاریک و تیره Brightness Guide 1.1

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified PC-RELOADED

 

The Bureau XCOM Declassified pc cover small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 هرکس که نقد Metro : Last Light رو نمی دونه می تونه اون رو در قسمت ادامه مطلب بصورت فارسی ببینه !



ادامه مطلب ...


           

 

Epic WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p و HD 1080p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن (بدون مشکل پریدن) به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

|صدای اصلی انیمیشن، هر دو نسخه ی ۱۰۸۰ و ۷۲۰ اصلاح شد|

 

Epic 2013 persiancover دانلود دوبله فارسی انیمیشن جنگاور   Epic 2013

 

نام انیمیشن: Epic – جنگاور

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: ۱۰۵۰/۶۰۵ مگابایت

کیفیت: WebRip 1080p / WebRip 720p

IMDB

دوبله فارسی (هنرنمای پارسیان)

خلاصه داستان: یک دختر نوجوان وقتی به هوش می آید میبیند که به یک جنگل دور افتاده و وحشی منتقل شده است. در این جنگل نیروهای شیطانی و نیروهای خوب در حال مبارزه هستند. دخترک با یک گروه از حیوانات انجا متحد می شود تا بتواند هم دنیای آنها و هم دنیای خودشان را نجات دهد و …

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 Distortion Icon – آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۵۲ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت ICO ، PNG و PSD هستند .

 

Distortion Icon دانلود مجموعه 68 آیکون زیبا با عنوان Distortion Icon

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 برای شما علاقه مندان موسیقی های متن فیلم اسمورف ها ۲ را آماده کرده ایم . در این قسمت از انیمیشن اسمورف ها ، اسمورف ها به کمک دوستان نژاد انسانشان، به دنبال آزادسازی یکی از دوستانشان به نام ” اسمورفت ” هستند. کسی که توسط گارگامل دزدیده شده و وی قصد دارد تا با استفاده از اسمورفت به جادویی پلید دست پیدا کند . در ادامه می توانید این آهنگ ها را با کیفیت ۳۲۰ دریافت نمایید.

 

The Smurfs 2 OST موسیقی های متن فیلم اسمورف ها 2   The Smurfs 2 Soundtrack

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Colorful Backgrounds S22 دانلود وکتورهای رنگارنگ پس زمینه Colorful Backgrounds

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 Sparkling Amber – به Amber کمک نمایید تا فروشگاه جواهرات خود را گسترش بدهد . باید در کمترین زمان سفارش های خریداران را آماده نمایید و با تمام شدن اجناس دوباره ویترین ها را پر نمایید تا کار شما رونق یابد . این بازی در سبک Dash می باشد که برای شما تجربه ی مدیریت جواهرفروشی و ملاقات با خریداران سرگرم کننده و غیر عادی را رقم خواهد زد . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Sparkling Amber دانلود بازی مدیریتی و فکری Sparkling Amber

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 نرم‌افزار Aperture برای آن دسته از کاربران iPhoto طراحی شده است که دوست دارند امکانات بیشتری برای بهبود عکس‌هایشان در اختیار داشته باشند. این اپلیکیشن ابزارهای گوناگونی برای بهبود عکس‌ها و مدیریت مجموعه‌های عظیم عکس بر روی مک شما را داراست. قابلیت‌هایی نظیر تشخیص چهره‌ی بهبود یافته و دسته‌بندی براساس محل گرفته شدن عکس‌ها، به‌شما در مدیریت بهتر اطلاعاتتان کمک زیادی می‌کند. جدای از قابلیت‌های کاربردی موجود در Aperture برای بهبود و تغییر عکس‌ها، قابلیت‌های متنوعی برای ایجاد Slideshowهای HD در اختیار شما قرار داده شده است. همچنین Aperture از قابلیت Photo Stream موجود در Mac و iOS پشتیبانی می‌کند که باعث خواهد شد عکس‌هایی که روی دیوایس iOS خود گرفته‌اید بدون نیاز به کار اضافه، در Aperture نمایش داده شوند و همچنین بتوانید عکس‌های موجود در Aperture را بر روی همه‌ی دستگاه‌های Mac و iOS دیگر خود به‌صورت اتوماتیک انتقال دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.7.5 و بالاتر نیاز دارید.

 

aperture mac ویرایش عکس‌ها با Apple Aperture 3.4.5   مک

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 بازی Pacific Rim یک بازی در سبک جنگ‌های تن‌به‌تن است. در این بازی روبات‌ها باید در تلاش برای حفظ سیاره‌ی زمین با مبارزه با موج‌های دشمنان سعی کنند تا جایی که می‌توانند در برابر آن‌ها مقاومت کنند. این بازی همچنین دارای حالت Story Mode است که دارای بیش از ۳۰ مرحله است که در آن باید با غول‌های دشمن مبارزه کنید. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر دارید.

 

pacific rim android بازی جنگی Pacific Rim 1.5   اندروید

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:تم استقلال , پوسته استقلال, :: 17:21
محمد

 SwiftKey Keyboard را می توان محبوب ترین App کیبورد برای آندروید دانست که فروش ۱۵۰۰۰۰ نسخه در ۵۲ کشور دنیا نشان از کاربردی بودن این برنامه است . این نرم افزار تمام استاندارد های لازم برای تایپی سریع و بدون خطا در گوشی های لمسی مانند فاصله حروف از هم ، سایز و … را رعایت کرده است . با استفاده از تم ، می توانید رنگ مورد علاقه خود را برروی کیبورد خود نیز داشته باشید و به راحتی آن را شخصی سازی کنید . این کیبورد از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند .

 

SwiftKey Keyboard کیبورد محبوب و حرفه ای SwiftKey Keyboard v4.1.3.149   آندروید

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 MyPC نرم افزاری کم حجم و مجانی است که تمامی اطلاعات در مورد سیستم مثل تنظیمات ، ابزارهای نصب شده ، دستگاه ها و تمامی جزئیات آن را جمع اوری کرده و به نمایش آن ها می پردازد. توسط این برنامه و تنها با یک کلیک می توانید تمامی جزئیات کامپیوتر حتی اطلاعات مخفی و پنهان در مورد دستگاه های نصب شده را نیز به دست آورید.

 

MyPC نمایش مشخصات کامل رایانه شما توسط MyPC 3.2.0.0

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 Dr.Web Security Space & Anti-Virus – برنامه ی Security Space چندین بسته نرم افزاری را در دل خود جای داده تا بتواند امنیت سیستم شما را به حداکثر برساند. آنتی ویروس ، آنتی اسپی وار، آنتی اسپم، حفاظت پروتکل http که سایر ویژگی ها در خود این بسته جای داده شده اند و به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند. آنتی ویروس این نرم افزار با پویش سیستم کامپیوتری کاربران در صورت وجود مشاهده فایل های آلوده با هشدار به کاربر و ارسال فایل به قرنطینه در زمانی کوتاه توانایی کنترل ویروس ها و نابود سازی آن ها را می دهد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به ویژگی چندزبانه بودن نرم افزار به صورت هوشمند برای ارتباط به کاربران اشاره نمود. این نرم افزار پس نصب بر روی سیستم عامل و شناسایی زبان مورد استفاده در سیستم عامل واسط کاربری خود را به آن زبان تغییر داده و کاربران می توانند از برنامه بدین صورت استفاده نمایند.

 

Security Space برنامه های امنیتی دکتر وب Dr.Web Security Space & Anti Virus v8.2.0.08011

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 Chester عنوان یک بازی دوبعدی و سرگرم کننده برای کامپیوتر می باشد که دارای گیم پلی بسیار چالش برانگیز است . در این بازی می توانید ۱۰ شخصیت را با طی مراحل باز کنید که در در طی مرحله ها عناصر RPG نیز در بازی دخیل خواهند بود . در کل داشتن ۵۰ مرحله و ۸ استایل مختلف به بازیکنان اجازه تغییر روش بازی را می دهد . همچنین با داشتن ۴ سطح دشواری می تواند برای هر پلیری سرگرم کننده باشد .

 

Chester بازی سرگرم کننده و دوبعدی Chester v1.1.5.1

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


                                                       Arte – Game Over (2012) 720p HDTV x264 MKV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Arte   Game Over دانلود مستند صنعت بازی های ویدئویی Arte   Game Over 2012

نام مستند : Game Over

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۱ دقیقه

حجم : ۱٫۱ گیگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در سال های اخیر شاهد رشد بی اندازه بازی های رایانه ای بوده ایم ، به صورتی که این صنعت پررونق با فروش سالیانه ۶۴ میلیارد دلار در سال ، تنها ۱۲ میلیارد دلار از هالییود عقب است ! در ایالات متحده آمریکا ، ۵۰ درصد از پلیرها دارای سن بالای ۳۰ سال هستند . با این مستند با این پلیرها ، خالقان ، متخصصان و سایر افرادی که در این صعنت غوطه ور شده اند بیشتر آشنا می شویم …

 

دانلود در ادامه مطالب ...

 



ادامه مطلب ...


 پس از موفقیت‌های نسخه‌ی اول اپلیکیشن djay که پرفروش ترین ابزار DJ برای iOS به‌شمار می‌رود، شرکت سازنده‌ی این نرم‌افزار نسخه‌ی دوم آن را به‌تازگی منتشر کرده که در آن همه‌چیز از نو طراحی شده است. djay 2 آیپد شما را به یک سیستم تمام و کمال DJ تبدیل می‌کند تا بتوانید با استفاده از آهنگ‌های داخل آیپد خود میکس‌های مورد علاقه‌ی خود را به‌راحتی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هم برای تازه‌کاران و هم برای کسانی که حرفه‌ای هستند ابزارهای مناسبی ارائه می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن برای آیفون طراحی شده است و برای استفاده از نسخه‌ی آیپد می‌توانید نسخه‌ی اختصاصی آن را دانلود نمایید. همچنین برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

djay2 for iphone ابزار محبوب DJ و میکس آهنگ djay 2 for iPhone 2.0.1   آیفون

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

 


ادامه مطلب ...


 Cars HD Walpapers – والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cars HD Wallpapers S44 مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 Rise of the Triad عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است .

 

Rise of the Triad-RELOADED | 6.2 GB

 

Rise of the Triad دانلود بازی Rise of the Triad برای PC

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

Raya Jadval جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 5.2

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 بازی Sky Gamblers: Cold War یک بازی جنگ هوایی است که در زمان جنگ سرد رخ می‌دهد. این بازی که از گرافیک خوبی برخوردار است، دارای حالت‌های متفاوت بازی همچون حالت Survival, Free for All, Team Deatchmatch, Capture the Flag و… می‌باشد که همه‌ی این حالت‌ها در حالت آنلاین و به‌شکل چندنفره نیز قابل بازی کردن است که جذابیت آن را چندین برابر خواهد نمود. می‌توانید دوستان خود را به یک بازی چند نفره دعوت نمایید یا اجازه دهید Game Center برای شما چندین رقیب پیدا کرده و با آن‌ها به بازی بپردازید. جدای از حالت چندنفره، بازی حالت تک‌نفره نیز دارد که در آن مراحل زیادی برای انجام دادن وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 5.0 و بالاتر اجرا می‌شود.

 

sky gamblers cold war بازی  زیبای Sky Gamblers: Cold War 1.0   آیفون و آیپد

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع منظره شهرهای زیبای جهان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cityscapes HD Wallpapers S1 مجموعه ۴۵ والپیپر از شهرهای جهان Cityscapes HD Wallpapers

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار ( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات ، بهبود یافتن گرافیک ، بیشتر شدن مراحل ( ۹۰ مرحله ) و… اشاره کرد

 

Farm Frenzy 4 دانلود بازی محبوب مدیریت مزرعه Farm Frenzy 4

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 در این ویدئوهای آموزشی شرکت Digital Tutors به شما نحوی متحرک سازی یک لوگو با استفاده از ذرات رنگی آموزش داده می شود که برای یادگیری آن آشنایی با نرم افزار محبوب افترافکت ضروری است .نرم‌افزار اَدوبی افتر افکت نسخه اول این نرم‌افزار توسط شرکت هنر و فناوری آمریکا در سال ۱۹۹۳ عرضه شد. نسخه دوم ۱۹۹۴ در همین سال کمپانی ادوب شرکت فوق را خرید و نرم‌افزار «ادوب افتر افکتس ۳» به بازار عرضه شد. نرم‌افزار پیج‌میکر نیز از همین کمپانی در ۱۹۹۴ خریده شد.تمام اتفاقات تاریخی فوق در سال ۲۰۰۴ (میلادی) برای نرم‌افزار ادوبی آدیشن (Adobe Audition) اتفاق افتاد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

 

Animating a Logo آموزش متحرک سازی لوگو با افتر افکت Animating a Logo with Particles in After Effects

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات حیوانات را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

Animals HD Wallpapers S1 مجموعه ۵۰ والپیپر HD از حیوانات Animals HD Wallpapers

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 The Last Days – آیا می توانید دشمنان را شکست دهید و زمین را نجات دهید ؟ یک دشمن باستانی و قدیمی بازگشته است . زمانی که شما در حال بازی کردن The Last Days هستید ، سرنوشت دنیا در دستان شماست . عنوانی دیگر از سری بازی های پرتعداد و محبوب Hidden Object که می بایست به کشف اطلاعاتی در مورد مثلث برمودا و سرنخ هایی از تمدن های قدیمی بپردازید . شما مدت طولانی است که به مرخصی نرفته اید و برای رفع خستگی به Bahamas می روید ، شهری ساحلی و زیبا که در حال غواصی ، چیزهای عجیبی را پیدا می کنید و داستان بازی آغاز می شود .

 

The Last Days دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان !!! cheatkadeh !!! و آدرس cheatkadeh.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ