!!! CheatKadeh !!!

هرکس که نقد Crysis 3 رو نمی دونه می تونه اون رو در قسمت ادامه مطلب بصورت فارسی ببینه !

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:نقد,و,بررسی,Crysis 3, :: 2:20
محمد

 برای ارتباط با سرورهای FTP داشتن یک نرم افزار کارآمد که بتواند کار برقراری ارتباط و همچنین تبادل اطلاعات میان سیستم و سرور را فراهم کند یکی از موارد کلیدی است. نرم افزاری که علاوه بر آپلود، کار دانلود را هم با بالاترین سرعت ممکن و با بهره گیری از تمامی استانداردها و همچنین امنیت بالا فراهم کند جز مواردی است که مدیران سایت ها به آن اهمیت ویژه ای می دهند. CuteFTP Professional یکی از همین ابزارهاست که شاید شناخته شده ترین نرم افزار در زمینه کار با پروتکل FTP‌ باشد. نرم افزاری که با هماهنگ شدن با استانداردها، شناسایی تمامی پورت ها، سرعت بالا در ارتباط، محدود سازی، امکان تعریف کاربران با دسترسی های مختلف و ده ها قابلیت دیگر توانسته میان کاربران حرفه ای به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

 

cute ftp.. برترین نرم افزار ارتباط FTP با نام CuteFTP Pro 9.0.0.63

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:برترین,نرم افزار,ارتباط,FTP,با,نام,CuteFTP Pro 9,0,0,63, :: 2:12
محمد

 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.  

 

Landscapes مجموعه 50 والپیپر تماشایی از طبیعت Landscapes HD Wallpapers

 

 
منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM
دانلود در ادامه مطلب ...
 


ادامه مطلب ...


           

 Chronoclasm Chronicles – یکی از بازی های پرطرفدار سبک Hidden Object است که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است. در این بازی در نقش جین ، دختری ماجراجو و کنجکاو که در خانه ی دایی مرحومش با یک ماشین زمان دست به عملی هیجان انگیز زده است با معماها و پازل های بسیار جالبی دست و پنجه نرم خواهید کرد.در ادامه با استفاده از ماشین زمان به قرن ها پیش بازخواهید گشت و با ماجراجویی در مکان های مختلف ، در بازه های زمانی متفاوت نظیر فرانسه در قرن هفدهم ، هند باستان و همچنین امریکاى مرکزى و قلمرو سرخپوستان به شدت به این بازی علاقه مند خواهید شد…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

 

Cherono Cover دانلود بازی زیبای Chronoclasm Chronicles v1.0.63 برای PC

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

ParaNorman BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با دو کیفیت HD 720p و HD 1080p می باشد|

 

ParaNorman دانلود دوبله فارسی انیمیشن سوپر نورمن   ParaNorman 2012

 

نام انیمیشن: ParaNorman – سوپر نورمن

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۲ دقیقه

حجم: ۶۱۰/۹۷۹ مگابایت

کیفیت: BDRip 1080p/ BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: پسر بچه ای که میتواند با مرده ها و روح ها ارتباط بر قرار کند سعی میکند تا به کمک دوستان خود ,یک زامبی , و یک روح شهر خود را از شر یک نفرین قدیمی نجات دهد که .

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 ACDSee Pro یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه مدیریت و کار با انواع عکس های دیجیتال می باشد که امکانات گسترده ای را مخصوصا برای عکاسان فراهم می آورد. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ فرمت از فایل های گرافیکی، فراهم آوردن امکان کار با عکس های خام، دسته بندی خودکار عکس ها بر اساس ویژگی های بدست آمده از دوربین های دیجیتالی، دارا بودن یک راه مجازی موثر و کاربردی در زمینه اضافه کردن متا تگ ها به عکس، اعمال تغییرات دسته جمعی بر روی عکس های خام با سرعت بالا، ساخت قالب آلبوم های HTML و … اشاره کرد.

 

ACDSee Pro 6.2 Build 212 حرفه ای ترین مدیریت تصاویر خود با ACDSee Pro 6.2 Build 212

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 Bandicam امکان ضبط یک منطقه ی خاص از صفحه نمایش کامپیوتر ، بازی و یا هربرنامه ای که از تکنولوژی های DirectX / OpenGL استفاده کند را برای شما ممکن می سازد . این برنامه می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزارهای مشابه (از جمله Fraps) باشد که از قابلیت های آن می توان به استفاده کم از منابع سخت افزاری رایانه ، فشرده سازی بالای ویدئوهای خروجی بدون افت کیفیت ، ضبط و آپلود در سایت های اشتراک گذاری ویدئو ، ضبط ۲۴ ساعت بدون وقفه و … اشاره کرد . همچنین شما می توانید با این برنامه فیلم های HD با ابعاد ۲۵۶۰*۱۶۰۰ را ضبط نمایید .

 

Bandicam ضبط فیلم از بازی و دسکتاپ توسط Bandicam v1.8.6.321

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 25 اسفند 1391برچسب:ضبط,فیلم,از,بازی,و,دسکتاپ,توسط,Bandicam v1,8,6,321, :: 1:51
محمد

 Raise Data Recovery for FAT / NTFS یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته سیستم می باشد. این نرم افزار در واقع با قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های FAT32 و NTFS قادر است تا تمامی فایلهای حذف شده از روی پارتیشن های سیستم را شناسایی و به سرعت آنها را بازیابی کند. این برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازیابی اطلاعات سیستم اقدام به بازیابی اطلاعات حذف شده از دیگر سخت افزارهای جانبی مانند فلش مموری , کارت های حافظه نیز کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از ویندوزهای NT4, Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 را دارد و مدعی است که تمامی فایلهای شما را بصورت کامل و سالم بازیابی می کند. البته نکته جالب در مورد این برنامه این است که این برنامه جدا از پارتیشن های ویندوز قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های دیگر مانند مکینتاش و دیگر سیستم عامل ها با فرمت های HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نیز دارد.

 

Raise Data Recovery for FAT NTFS v5.7 بازیابی حرفه ای اطلاعات خود با Raise Data Recovery for FAT / NTFS v5.7

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 Farm Tribe 2 یک بازی مدیریتی بسیار زیبا به سبک استراتژیک می باشد.در این بازی می بایست با ساخت مزرعه کشاورزی ، استخدام و آموزش کارگران به منظور کار در مزرعه ، ایجاد یک بازار پر رونق و ایجاد اشتغال در منطقه علاوه بر محقق کردن رویای ساخت دوباره مزرعه ای بزرگ چون گذشته ، خرج و مخارج ازدواج آنی را نیز فراهم آورید. در این نسخه از بازی علاوه بر طرح و گیم پلی فوق العاده در نهایت با پایانی غیر منتظره رو به رو خواهید شد…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

 

Farm Cover دانلود بازی Farm Tribe 2 برای PC

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 25 اسفند 1391برچسب:دانلود,بازی,Farm Tribe 2,برای,PC, :: 1:51
محمد

 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۹۲ والپیپر زیبا با موضوع گل آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Flowers مجموعه 292 والپیپر زیبا با موضوع گل Flowers HD Wallpapers

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 Beware Planet Earth یک بازی مدیریتی بسیار زیبا می باشد.در این بازی شما علاوه بر دامداری و کشاورزی می بایست از مزرعه خود در مقابل حملات دشمنان مریخی زمین نیز پدافند کنید.آنها در حال آماده سازی به منظور یورش به زمین و به تاراج بردن منابع مهم ما هستند.در این بازی سلاح های متفاوت و جالبی برای مقابله با دشمنان فضایی طراحی و ساخته شده است.فضای چند بعدی و گرافیک قابل قبول این بازی جالب توجه خواهد بود…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

 

PlanetEarth Cover دانلود بازی Beware Planet Earth برای PC

 

 منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 25 اسفند 1391برچسب:دانلود,بازی,Beware Planet Earth,برای,PC, :: 1:51
محمد

 بازی Temple Run یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. در این بازی شما باید از دست موجوداتی که دنبالتان گذاشته‌اند فرار کنید و هرچه مسیری که فرار می‌کنید طولانی‌تر باشد امتیاز بیشتری نصیبتان خواهد شد. قبل از این نسخه‌هایی از بازی Temple Run عرضه شده‌اند ولی نسخه جدید این بازی که دومین همکاری کمپانی Imangi و Disney به‌شمار می‌رود شما را محیط فیلم "Oz The Great and Powerful" که اخیراً اکران شده است قرار می‌دهد، همچنین شخصیت‌های فیلم Oz نیز در این بازی حضور دارند. برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

temple run oz دانلود بازی Temple Run: Oz 1.0   آیفون و آیپد

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه FLT بازی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

sniper ghost warrior 2 cover small دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 25 اسفند 1391برچسب:دانلود,بازی,Sniper Ghost Warrior 2,برای,PC, :: 1:51
محمد

  هرکس که نقد Far Cry 3 رو نمی دونه می تونه اون رو در قسمت ادامه مطلب بصورت فارسی ببینه !

 


ادامه مطلب ...


           
جمعه 18 اسفند 1391برچسب:نقد,و,بررسی,Far Cry 3, :: 2:56
محمد

 هرکس که نقد Assassin's Creed 3 رو نمی دونه می تونه اون رو در قسمت ادامه مطلب بصورت فارسی ببینه !

 

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 18 اسفند 1391برچسب:نقد,و,بررسی,Assassin's Creed 3, :: 2:41
محمد

 Black Water Duty Calls 1.4 برقراری امنیت شهر در بازی وسترن Black Water Duty Calls   اندروید

همان طور که بسیاری از شما اطلاع دارید سبک وسترن ( Western ) , یکی از سبک هایی بوده که از ده ها سال پیش و از بود تولد بازی های مجازی  کنسول های اولیه بوده و هست. در اصل جریانات سبک Western مربوط به درگیری ها و زندگی کلاسیک در غرب وحشی بوده که Black Water Duty Calls از بازی های جدیدی که در این سبک برای سیستم عامل اندروید ساخته شده , می باشد.

نسخه 1.4 , جدید ترین نسخه از Black Water Duty Calls بوده که با سبک استراتژیک و اکشنی که دارد بسیار مهیج بوده و دارای ده ها مراحل جذاب , همراه با بیش از 30 نوع اسلحه برای مقابله با اشرار و کسانی بوه که قصد بر هم زدن امنیت در شهری که شما مسدول برقراری آرامش در آن هستید را دارند.  هم چنین این بازی قابل اجرا بر روی تبلت ها و گوشی های اندرویدی 2.3 و به بالا است.

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

saving private sheep 2 بازی بسیار سرگرم کننده نجات گوسفندان Saving Private Sheep 2

Saving Private Sheep عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده و با سبکی جدید و البته دو بعدی بوده که پس از ساخت نسخه های اولیه آن توسط Bulkypix برای سیستم عامل های i-OS و Android نوبت به نسخه ی کامپیوتری آن رسیده است. این بازی تا حدودی شبیه به سبک پرندگان خشمگین با محیطی متنوع و متفاوت طراحی شده و در اصل گروه گوسفندان برای نجات دوستانشان که در چنگ گرگ های بد جنس گرفتار شده اند به نبرد می پردازند.

در نسخه دوم از این بازی ( Saving Private Sheep 2 ) گرافیک بهبود یافته و تعداد مراحل پر تنوع تر و بیشتر شده است. در هر یک از مراحل آن گروهی از گوسفندان شجاع با استفاده از سلاح هایی از جمله تیر و کمان کلاسیکی که در اختیار دارند , به سمت گرگ ها شلیک می کنند و با مهمات و مدت زمان محدودی که وجود دارد به آزاد سازی دوستان , کسب امتیاز و افتخار مشغول می شوند.

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 

 



ادامه مطلب ...


           

 Splash Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های تصویری با کیفیت بالا می باشد. اگر شما نیز مانند میلیون ها کاربر از استفاده از نرم افزار هایی که هنگام انتخاب بسیاری از فایل های تصویری خطای عدم پشتیبانی پسوند را می دهند و توانایی پخش هرگونه فایل تصویری را ندارند به ستوه آمده اید و یا نیاز به نرم افزاری برای نمایش فیلم های با کیفیت بالا را دارا می باشید ما به شما استفاده از این پلیر جدید و قدرتمند را توصیه می نماییم. نرم افزار Splash Pro توانایی پشتیبانی از فایل های  AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS را دارا می باشد و همچنین به شما این قابلیت را می دهد تا به صورتی دستی اقدام به بارگذاری زیرنویس نمایید.

 

Splash پلیر محبوب و قدرتمند Splash Pro 1.13.2

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 18 اسفند 1391برچسب:پلیر,محبوب,و,قدرتمند,Splash Pro 1,13,2, :: 2:21
محمد

 Tipard DVD Creator یک نرم افزار بسیار قدرتمند و در عین حال ساده و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت های تصویری به فرمت های قابل پخش در دستگاه های پلیر خانگی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی اقدام به تبدیل هر نوع پسوند فایل تصویری به پسوند قابل پخش در دستگاه های خانگی نمایید و همچنین می توانید با قابلیت Drag And Drop یا همان کشیدن و رها کردن تعداد نامحدود فایل را انتخاب و با زدن گزینه استارت به صورت دسته جمعی اقدام به تبدیل نمایید و لازم به ذکر می باشد که می توانید بلافاصله پس از هر تبدیل فایل مورد نظر را به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار تکثیر نمایید. همچنین شما می توانید به آسانی ایمیج های DVD ایجاد کنید و آنها را بر روی هارد دیسک ذخیره کنید.

 
Tipard ساخت فیلم Dvd توسط Tipard DVD Creator 3.1.30
 
 منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM
دانلود در ادامه مطلب ...
 


ادامه مطلب ...


           
جمعه 18 اسفند 1391برچسب:ساخت,فیلم,Dvd,توسط,Tipard DVD Creator 3,1,30, :: 2:17
محمد

 شاید همه ی شما با گذر در سایت های اینترنتی و مطالعه ی نقد و بررسی های آن، با ویژگی های ویندوز ۸ آشنا شده باشید. این ویندوز سریعترین ویندوز مایکروسافت تا به امروز بوده است و با استفاده از حذف منوهای اضافی و تصحیح بوت شدن ویندوز و بسیاری از تغییرات دیگر، بهبودهایی در ویندوز صورت گرفته است.

اما ویندوزی که امروز در وبسایت دانلودها به طور اختصاصی برای شما عزیزان تهیه گردیده است، روایتی جدید از تمامی ویندوزهای ۸ عرضه شده تا امروز می باشد. این نسخه شامل تمامی ۳۶ نسخه ویندوز ۸ می باشد. همچنین تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۶ مارس در آن قرار دارد. هیچ تغییری در Settings ویندوز صورت نگرفته، هیچ برنامه ای به ویندوز اضافه نشده، هیچ تغییراتی در رجیستری اعمال نشده و هیچ تنظیمات ناخواسته ای به ویندوز اضافه نشده است. برای فعال سازی ویندوز نیز از AutoKMS pre-activation استفاده شده است. همچنین در این نسخه از ویندوز فایل autorun.dll در نسخه گنجانده شده است تا شما بتوانید از سایر نسخه های ویندوز، از هر نسخه ای که باشید، به همان نسخه از ویندوز ۸ و یا سایر نسخه ها آپگرید شوید. برای مشاهده ی لیست ویندوزهای موجود در این نسخه و همچنین لیست آپدیت های قرار گرفته در آن، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را برای اولین بار در دنیا به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|کامل ترین نسخه ویندوز تا به امروز، ۳۶ نسخه در یک پکیج، برای اولین بار در دنیا|

|آپدیت شده تا تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۳|

 

win8 all in one 36in1 cover بی نظیرترین مجموعه ویندوز 8 با نام Windows 8 AIO 36in1

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 Nog's Gem Quest – یک بازی بسیار کم حجم و جذاب است.این بازی تلاش و جست و جویی همه جانبه به منظور یافتن جواهرات پنهان تعبیه شده در مراحل مختلف بازی است.در مجموع میبایست در درازای ۵ مرحله ۲۵ نوع مختلف از جواهرات ارزشمند را جمع آوری کنید.پس از جمع آوری و فروش جواهرات می توانید ابزار آلات و همچنین مهارت های خود را تقویت کنید.این بازی در عین سادگی به شدت اعتیاد آور است….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید

 

Nogs Cover دانلود بازی کم حجم Nogs Gem Quest برای PC

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 Outback BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با دو کیفیت HD 720p و HD 1080p می باشد|

 

the outback cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن کوالا   The Outback 2012

 

نام انیمیشن: Outback – کوالا

ژانر: انیمیشن ، خانوادگی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۵ دقیقه

حجم: ۵۸۹/۹۷۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 1080p / BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: جانی کووالا به همراه دو دوست خود ، هامیش و هیگنز، عازم سفری به سمت استرالیا می شوند. اما در میانه راه تریلر آنها خراب شده و درون ناکجاآباد سرگردان می شوند و …

 

منبع: WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

cakemania 7 بازی مدیریتی و سرگرم کننده کیک پزی Cake Mania 7 to The Max

سری بازی های Cake Mania یا همان فروشگاه کیک پزی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین ها در سبک مدیریتی بوده که توسط شرکت نه چندان معروف Sandlot Games ساخته شده و انتشار یافته است. تا کنون هفت نسخه از این بازی طراحی گردیده که Cake Mania 7 to The Max آخرین ورژن آن به خساب می آید. همان طور که از عنوان آن پیداست هدفتان رسیدن به اوج پیشرفت در کیک پزی است.

در ابتدای این بازی بسیار سرگرم کننده فروشگاهی نه چندان پیشرفته با مشتریان اندک در دست دارید. به مرور زمان و با گذشت مراحل میبایست با افزایش کیفیت کار و سرعت و دقت عمل مشتریان بیشتری را از سر تا سر شهر جلب کنید. پس از رونق یافتن فروش کیک پزی با درآمدی که به دست می آورید کارایی فروشگاه را بیشتر کرده و تعداد کارمندان را افزایش می دهید تا با ظاهری بهتر به فروش بپردازید.

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 fishing craze بازی جذاب و سرگرم کننده دیوانه ماهیگیری Fishing Craze

یکی از ورزش هایی که همه روزه در حال پیشرفت و تکامل بوده و تعداد طرفداران آن روز به روز بیشتر می شود , ورزش بسیار جالب ماهیگیری است. بر همین اساس نیز روز به روز حالت مجازی این ورزش نیز رو به گسترش بوده و بازی های جدید تر ولی با همان سبک قدیمی ساخته می شود. Fishing Craze عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده در این سبک بوده که توسط شرکت عظیم Big Fish Games ساخته شده است.

از ابتدای این بازی در قایق چوبی روی آب با وسایل و تجهیزات بسیار ساده مشغول به ماهی گیری می شوید و با گذشت زمان و صید هر چه بیشتر ماهی ها موجود در رودخانه با سرعت عمل بیشتر قادر به کسب درآمد خواهید بود. پس از افزایش کارایی سیستم ماهیگیرتان قادر به کسب امتیاز هر چه بیشتر برای رسیدن به مراحل بالا تر خواهید بود. امید است با دریافت و استفاده از بازی لذت ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 Alien Terminator Deluxe بازی استراتژیک و اکشن نابودگر بیگانه Alien Terminator Deluxe

Alien Terminator Deluxe عنوان یک بازی بسیار هیجان انگیز و استراتژیک بوده که در آن وظیفه ی دفاع از پایگاه و مقر فرماندهی را با بهره گیری از سلاح های پیشرفته و با استفاده از یک ماشین جنگی مستحکم را دارید. جریانات اصلی بازی ابتدا در کره ی ماه رخ می دهد و بیگانگان در بخش های وسیعی از این سیاره استقرا پیدا کرده و قصد نابودیتان به هر نحو ممکن را دارند.

مراحل بازی علاوه بر کره ی ماه در سیارات دیگر نیز انجام می پذیرد و محیط هر یک از آن ها از ویژگی های خاص خود برخوردار هستند. برای دفاع از پایگاه های فضایی میبایست از تجهیزاتی که در اختیار دارید استفاده کنید تا به مرور زمان و اتمام هر یک از مراحل از سلاح های بهتری بهره مند شوید. Alien Terminator Deluxe قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها بوده و با حجمی بسیار مناسب به اشتراک گذاشته شده است.

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

                                           Scooby-Doo Mask of the Blue Falcon VODRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Scooby Doo Mask of the Blue Falcon دانلود انیمیشن Scooby Doo Mask of the Blue Falcon 2012

 

نام انیمیشن: Scooby-Doo Mask of the Blue Falcon – اسکوبی دوو: نقاب شاهین آبی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، خانوادگی

سال انتشار:۲۰۱۲

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم: ۵۱۶ مگابایت

کیفیت: VODRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: اسکوبی دوو و دوستانش در مجمع کتاب های کامیک، با Blue Falcon که شخصیتی از یاد رفته می باشد روبرو می شوند. او به دنبال انتقام گرفتن از همه می باشد به خاطر اینکه از هالیوود بیرون انداخته شده است و …



ادامه مطلب ...


           

 

Rise of the Guardians BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه HD 720p و HD 1080p با کیفیت اوریجینال|

 

Rise of the Guardians small2 دانلود انیمیشن ظهور نگهبانان Rise of the Guardians 2012

 

نام انیمیشن: Rise of the Guardians – ظهور نگهبانان

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

حجم: ۲۱۷۰/ ۶۸۱ / ۴۳۷۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p / BDRip 1080p / BDrip 720p-scOrp

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: نیروی شیطانی به اسم “قیر” تدارکات لازم برای حمله به زمین را آماده ساخته و در پی نامود کردن کودکان و … دارد . گروهی به نام “محافظین فنا ناپذیر” که از یک “خرگوش” و ۲ انسان به نام های “سانتا کروز” و “جک فراست” و … تشکیل شده است برای حفاظت از کودکان بیگناه در سرتاسر جهان داوطلب می شوند و …

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

| نسحه نهایی آنتی ویروس محبوب  NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final |

(دانلود برای ویندوز های ۳۲ و ۶۴ بیتی به صورت مجزا)

 

Nod323 نسخه نهايي آنتي ويروس محبوب NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final برای ویندوز 32 و 64 بیتی

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی از بهشت روی زمین ، مناطق بسیار زیبای استوایی آماده کرده ایم. با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Paradisel والپیپرهای دیدنی بهشت روی زمین Tropical Paradise Wallpapers

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 HTC Sync نرم افزاری عالی و مخصوص گوشی های شرکت HTC می باشد که توسط همین شرکت تولید می شود و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی نسبت به انتقال داده های مختلف گوشی HTC خود نظر عکس ، ویدیو و موزیک ها اقدام کنید. این نرم افزار در واقع رابطی است برای اتصال کامپیوتر به گوشی های HTC که در زمینه ایجاد نسخه های پشتیبان مسلما بسیار حائز اهمیت خواهد بود. علاوه بر توانایی در انتقال داده هایی نظیر عکس و ویدیو و موزیک HTC Sync میتواند نسبت به انتقال contacts و یا همان مخاطبین گوشی و همچنین برنامه هایی که در  calendar و تقویم تنظیم شده اند ، نیز اقدام کرد. این امکانات در کنار قابلیت هایی نظیر ویرایش عکس ها و گوش دادن به موزیک ها در همین نرم افزار و همچنین قابلیت ساخت playlists نیز در باعث می شود HTC Sync نرم افزاری کامل برای نقل و انتقالات داده ها و مدیریت گوشی های اچ تی سی باشد. 

 

htc sync اتصال بین گوشی های HTC و کامپیوتر با HTC Sync 3.3.17

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:اتصال,بین گوشی,های,HTC,و,کامپیوتر,با,HTC Sync 3,3,17, :: 3:32
محمد

 WindowsAndroid با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴٫۰٫۳ آندروید پشتیبانی می کند . نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

 

WindowsAndroid اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و … همه و همه در یک بسته جای گرفته اند.استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند.

امروز نسخه جدید این مجموعه نرم افزاری با قابلیت پشتیبانی ویندوز ۸ با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium عرضه شد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه نرم افزاری بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500 محبوب ترین نرم افزار رایت دیسک ها با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۲۸۶ آیکون زیبا از مجموعه آیکون های مورد استفاده در گوشی های iPhone را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.تمام این آیکون ها با فرمت PNG و در ابعاد ۱۱۸ در ۱۲۰ هستند…

 

iPhone دانلود مجموعه 286 آیکون زیبای آیفون iPhone Icon Collection

 

منبع : WWW.DOWNLOADHA.COM

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 line rider freestyle بازی خلاقانه و بسیار زیبای طراحی آزاد Line Rider FreeStyle

Line Rider FreeStyle یک بازی خارق العاده , با سبکی نو و خلاقانه بوده که سالانه فقط چندین اثر مشابه به این سبک ساخته می شود. در این بازی بسیار جذاب وظیفه طراحی مسیر سورتمه ی کوچکی که از بالا یا دامنه ی کوه های برفی در حال حرکت بوده را دارید. راه های پر پیچ و خمی که به دست توانای شما به دقت و سرعت عمل طراحی شده تا شخص سوار بر سورتمه بدون هیچ صدمه ای به مقصد خواهد رسید !

همان طور که از عنوان آن پیداست Freestyle به معنی سبک آزاد بوده که طراحیتان بدین شکل خواهد بود. شیب راه هایی که ترسیم می شوند بسیار مهم بوده و در سرعت و سالم ماندن سورتمه تاثیر گذار خواهد بود. حجم و گرافیک Line Rider FreeStyle نیز قابل تحسین بوده و بازی دارای ده ها مرحله سرگرم کننده و تامل بر انگیز می باشد که هر یک از آن ها جذابیت خاصی دارند.

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 Chicken Invaders 4 The Ulti بازی جذاب مرغ های مهاجم Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelett

سری جدید بازی بامزه و بسیار زیبای مرغ های مهاجم: اینبار حمله تمام املتی! بازی  Chicken Invaders یکی از بازی های پرطرفدار می باشد که با توجه به سادگی  خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است. این بازی که  نسخه های مختلفی را دارا می باشد نسخه شماره 4 خود را برای کریسمس 2011  عرضه نموده بود.
در این نسخه موجودات فضایی که در واقع جوجه های فضایی می باشند برای انتقام  از ستمی که به برادران زمینی اشان شده است به مردم زمین حمله می کنند و  شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با آن ها به مبارزه بپردازید . سال ها  ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای  غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله  کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست  منوی غذای فضاییان خواهید بود. !

بازی پرتابل و بدون نیاز به نصب میباشد. حجم بازی 70 مگابایت میباشد که به صورت فشرده میتوانید فقط با حجم 23 مگابایت دانلود کنید!

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 pc delux بازی کوچک و سرگرم کننده حمله مرغ ها Chicken Attack Deluxe PC

Chicken Attack Deluxe نام نسخه ای دیگر از سری مجموعه بازی های جوجه ای ماجراجو می باشد که در هر نسخه این جوجه مجبور به طی مراحلی برای رسیدن به هدف خود می باشد. در این نسخه شما مراحل را با فکر خود پشت سر می گذارید و با دشمنان مبارزه می کنید. وظیفه شما در این بازی کنترل جوجه ماجراجو و نجات جان دیگر جوجه های کوچک تر می باشد.

برخی از ویژگی های بازی:

- دارای 120 مرحله بازی

- دارای نداشتن محدودیت زمانی برای انجام بازی و مراحل

- قابلیت ارتقا به نسخه جدید

و… .

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 wheels of steel تجربه رانندگی تریلی 18 چرخ در Wheels of Steel: Pedal to the Metal   کم حجم شده

بازی Wheels of Steel: Pedal to the Metal یک بازی نسبتا کم حجم و با گرافیک بسیار عالی می باشد که امکان رانندگی با تریلی ۱۸ چرخ را به شما می دهد. شما در این بازی نقش رئیس کارکنان را ایفا خواهید کرد و سفارش ها را دریافت کرده و هر چه ریاست موفقیت آمیز تری داشته باشید سفارشات بسیشتر ار کشور های مختلف دریافت خواهید کرد. در ابتدا شما 15 کامیون نسبتا خوب دارید و با طی مراحل بازی تعداد آن ها بیشتر شده و می توانید یک شرکت قدرتمند باربری تشکیل دهید.
در بازی Wheels of Steel: Pedal to the Metal شما باید مسیر های کوتاه تر و بهتر را برای حمل و نقل کامیون هایتان انتخاب کرده و تجارت پر رونق تری داشته باشید. هم اکنون می توانید این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده را به صورت رایگان از وبلاگ Cheatkadeh دریافت کرده و لذت رانندگی را حس کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 metal slug بازی فوق العاده محبوب و به یاد ماندنی سرباز کوچک Metal Slug 4

یکی از مشور ترین و به یاد ماندنی ترین بازی هایی که از کنسول سونی 1 یا همان Play Station 1 به جا مانده , بازی فوق العاده مهیج و اکشن سرباز کوچک ( Metal Slug ) است. زمانی که این کنسول کاربران بسیاری داشت , کم تر کسی پیدا می شد که نسخه های نخست این بازی را تجربه نکرده باشد. این بار از وبلاگ Cheatkadeh نسخه ی چهرم بازی فوق العاده جذاب Metal Slug را به صورت رایگان برای شما دوستان عزیز آماده دریافت کرده ایم. هر چند این بازی دو بعدی بوده و از گرافیک زیادی بهره مند نمی برد ولی از جذابیت بیش از حدی برخوردار است. هم چنین در این بازی شما می توانید با انتخاب یکی از کاراکتر ها به ماجراجویی و نابود سازی دشمنان با سلاح های مختلف بپردازید. امید است با دریافت و استفاده از بازی Metal Slug 4 نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

 HarvestMoon بازی فوق العاده محبوب و سرگرم کننده Harvest Moon

بدون شک بسیاری از افراد بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Harvest Moon را در کنسول پلی استیشن (1) به خاطر می آورند. یک بازی مدیریتی و ماجرایی بسیار سرگرم کننده برای تمام سنین که می تواند شما را ساعت ها و حتی روز ها پای سیستم کامپیوتر خود میخکوب کند. هر چه از این بازی تعریف کنم هیچ وقت نمی توان جذابیت بیش از حدش را توصیف کرد. موضوع بازی Harvest Moon از این قرار است که پسر بچه ای کوچک به علت فوت پدربزرگش به روستا می آید تا در مراسم او شرکت کند. بعد از مراسم , اوضای به هم ریخته و در هم و برهم مزرعه را می بیند و تصمیم می گیرد به وضع آن سروسامانی بدهد و از این راه کسب درآمدی نیز داشته باشد. شما باید به او کمک کنید تا در مزرعه کار هایی از قبیل نگه داری دام و پرورش انواع گیاهان و… را به خوبی انجام دهد. بدون شک این بازی یکی از دل چسب ترین بازی هایی خواهد بود که تا بحال در طول عمر خود تجربه کرده اید. هم اکنون می توانید این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده را به صورت رایگان از وبلاگ ” Cheatkadeh ” دریافت کرده و لذت مزرعه داری را حس کنید.

برخی از ویژگی های اساسی بازی Harvest Moon :

- حفظ شدن تمام ویژگی های چشم گیر بازی نسبت به نسخه PS1
- سرعت بارگذاری بالا نسبت به PS1
- حجم بسیار کم بازی نسبت به جذابیت بیش از حد آن
- توانایی تشکیل خانواده و بچه دار شدن
- افکت های صوتی بسیار زیبا و گرافیک عالی
- و… .

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان !!! cheatkadeh !!! و آدرس cheatkadeh.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ