!!! CheatKadeh !!!

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.20 build 3 Final

 

دانلود در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب ...


ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ Jun10-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده June 2014 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 June 2014

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم روسیه و کره جنوبی که در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Russia v. South Korea - 720p HDTV-W4F (MKV)i

 

Russia vs South Korea 17.06.2014 دانلود بازی روسیه و کره جنوبی   جام جهانی 2014

 

دانلود در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب ...


شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم برزیل و مکزیک که در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Brazil v. Mexico – BBC One 720p HDTV (TS)i

 

Brazil vs Mexico 17.06.2014 دانلود بازی برزیل و مکزیک   جام جهانی 2014

 

دانلود در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب ...


شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم بلژیک و الجزایر که در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Belguim v. Algeria – BBC One 720p HDTV (TS)i

 

Belguim v. Algeria 17.06.2014 دانلود بازی بلژیک و الجزایر   جام جهانی 2014

 

دانلود در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب ...


امروز برای کسانی که بازی cs 1.6 یا همون کانتر 1.6 رو بازی میکنن یک CFG گذاشتم . این CFG مال یکی از admin هاست به اسم Ali NiNja که با درخواست من حاضر شد CFG خودشو بده تا دیگران اون رو دانلود کنن . این CFG توسط خود ali طراحی شده و خیلی روی بازی تاثیر میزاره من خودم از این CFG استفاده میکنم شماهم اگه استفاده کنین ضرر نمی کنین .

 

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/1375114_10151641397771179_1051567992_n.jpg


دانلود در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...


شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم آمریکا و غنا که در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Iran v. Nigeria - BBC One 720p HDTV (TS)

 

Ghana vs America 16.06.2014 دانلود بازی آمریکا و غنا   جام جهانی 2014

  دانلود در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب ...


شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم ایران و نیجریه که در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Iran v. Nigeria - BBC One 720p HDTV (TS)

Iran v. Nigeria ESPN HDTV (MKV)i

Iran v. Nigeria BBC One 1080i HDTV (TS)

|هایلایت های بازی به زودی…|

 

Iran Nigeria 16.06.2014 دانلود بازی ایران و نیجریه   جام جهانی 2014

  دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


CheatKadeh بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های آرژانتین و بوسنی و هرزگوین قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Argentina v. Bosnia and Herzegovina - BBC One 720p HDTV (TS)i

 

Argentinia vs Bosnia 15.06.2014 دانلود بازی آرژانتین و بوسني و هرزگوين   جام جهانی 2014

  دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


CheatKadeh بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های فرانسه و هندوراس قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

France v. Honduras - BBC One 720p HDTV (TS)i

 

France Honduras 15.06.2014 دانلود بازی فرانسه و هندوراس – جام جهانی ۲۰۱۴

  دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


CheatKadeh بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های سوییس و اکوادور قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Switzerland v. Ecuador - iTV1 720p HDTV (TS)i

 

Switzerland vs Ecuador 15.06.2014 دانلود بازی سوییس و اکوادور – جام جهانی ۲۰۱۴

  دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


CheatKadeh بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های ساحل عاج و ژاپن قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Ivory Coast v. Japan - iTV1 720p HDTV (MKV)i

 

Japan Ivory Coast 15.06.2014 دانلود بازی ژاپن و ساحل عاج – جام جهانی ۲۰۱۴

  دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


CheatKadeh بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های اوروگوئه و کاستاریکا قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Uruguay v. Costa Rica - BBC One 720p HDTV (MKV)i

 

Urugay Costa Rica 14.06.2014 دانلود بازی اوروگوئه و کاستاریکا – جام جهانی ۲۰۱۴

  دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


CheatKadeh بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های انگلیس و ایتالیا قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

England v. Italy - BBC One 720p HDTV (TS)i

 

England Italy 15.06.2014 دانلود بازی انگلیس و ایتالیا – جام جهانی ۲۰۱۴

  دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


CheatKadeh بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های کلمبیا و یونان قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Colombia v. Greece - iTV 1 720p HDTV (TS)i

 

Colombia Greece 14.06.2014 دانلود بازی کلمبیا و یونان – جام جهانی ۲۰۱۴

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


CheatKadeh بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های شیلی و استرالیا قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Chile v. Australia - iTV 1 720p HDTV (TS)i

 

Chile vs Australia 13.06.2014 دانلود بازی شیلی و استرالیا – جام جهانی ۲۰۱۴

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 CheatKadeh بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های اسپانیا و هلند قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Spain v. Netherlands - iTV 1 720p HDTV (TS)i

 

Netherland Spain 13.06.2014 دانلود بازی اسپانیا و هلند – جام جهانی ۲۰۱۴

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 CheatKadeh بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های مکزیک و کامرون قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Mexico v. Cameroon - iTV 1 720p HDTV (TS)i

 

Cameron Mexico 13.06.2014 دانلود بازی کامرون و مکزیک   جام جهانی 2014

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند.

مراسم افتتاحیه جام جهانی در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۴ ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه به وقت محلی در شهرهای  کورینتیانس آرنا و سائوپائولو، برگزار شد که هم اکنون می توانید آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

FIFA.World.Cup.2014.Opening.Ceremony.720p.HDTV.x264-2HD

|نسخه کم حجم HDTV 720p-dLHa به پست اضافه شد|

 

Eftetahie دانلود مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014   FIFA World Cup Opening Ceremony 2014

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


Android Collection Pack – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک هفتمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

Android Collection Pack پک هفتم برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Android Collection Pack

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


CheatKadeh بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های برزیل و کرواسی قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Brazil vs Croatia – iTV 1 720p HDTV (TS)i

 

Brazil Croatia 22June2014 دانلود بازی برزیل و کرواسی   جام جهانی 2014

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه Jun 2014 |

 

Windows 8.1 AIO دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 Jun 2014

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


موزیلا فایرفاکس مرورگری سریع، امن و هوشمند برای سیستم های کامپیوتری میباشد که هم اکنون نسخه اندروید آن توسط بنیاد موزیلا فایرفاکس برای پلتفورم محبوب اندروید بصورت رایگان ارائه شد. این مرورگر دارای محیط کاربری ساده و پویایی است و تمام انتظاراتی را که از یک مرورگر دارید را در اختیار شما قرار می دهد . سریع بودن، راحتی در استفاده و سفارشی کردن، به همراه داشتن آخرین موارد امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی از جمله مواردی است که به شما در آنلاین بودن امن کمک می کند. قابلیت های این مرورگر پشتیبانی از افزونه ها ، صفحه نمایش عالی با نیاز حداقل به تایپ ، پشتیبانی کامل از فلش برای نمایش فایل های فلش ، پشتیبانی از HTML5 و … است . این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

Firefox Browser for Android v29.0.1 مرورگر فایرفاکس Firefox Browser for Android v29.0.1 – اندروید

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Instagram v5.3.0 اشتراک گذاری تصاویر Instagram v5.3.0 – اندروید

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


Wildlife Park 3 نام یک بازی جذاب و البته متفاوت استراتژیکی می باشد. در این بازی شما در نقش صاحب یک باغ وحش هستید و وظیفه شما همانطور که حدس زدنش سخت نیست رسیدگی و اداره باغ وحش می باشد. تمیز کردن، ساختن قفس ها و ایجاد جایگاه های تفریحی مناسب برای مشتریان از وظایف اصلی شما خواهد بود. همچنین در این بازی شما می توانید از مغازه حیوانات جدیدی خریداری نمایید و با حیوانات قبلی جایگزین کنید. به نظر نمیرسد که نگهداری و مواظبت از صد ها حیوان کار راحتی باشد، اگر شما چنین فکر نمی کنید و آماده پذیرفتن این مسئولیت هستید، بازی فوق العاده زیبا Wildlife Park 3 منتظر شماست.

 

Wildlife Park 3 – PROPHET

 

WildLife.Park.3.Cover دانلود بازي Wildlife Park 3 براي PC

 

دانلود در دامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


نسخه جدید بازی Homefront به نام Homefront Ultimate Edition منتشر شده و مراحل و ویژگی های جدیدی نیز به آن اضافه شده است. ماجرا این بازی از جدایی سازی مجدد روسیه آغاز می شود که در نهایت به یک جنگ بزرگ منتهی شده و در این میان آمریکا هم مورد هجوم تروریست ها قرار گرفته است. شاید فکر کنید که باز هم با یک عنوان تیراندازی نظامی روبرو هستیم که در کتاب های تام کلنسی (Tom Clancy) زیاد به چشم خورده اند. داستانی که منتهی به اسلحه به دست گرفتن یک وطن پرست برای نجات سرزمین مادری می شود. در یکی از نمایش ها، پس از اینکه تیراندازی به پایان رسید، مردی مرموز که تا به امروز او را با نام تائه (Tae) می شناختیم پا به میدان می گذارد. THQ به تازگی نام کامل او را تائه کیم (Tae Kim) اعلام کرده است. وی کسی است که سابقه زیادی در ارتش داشته و یکی از ماموران اجرایی در CIA بوده که قرار است در طول ساخت بازی به داستان و پیش زمینه های آن کمک کند. او قرار است به ما توضیح دهد که چرا کره شمالی در این بازی به آمریکا حمله کرده است.

 

Homefront Ultimate Edition – PROPHET

 

Home.Front.Ultimate.Edition.Cover دانلود بازي Homefront Ultimate Edition براي PC

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


Android Collection Pack – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک ششمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

Best Paid Android Pack پک ششم بهترین برنامه ها و بازی های آندروید Best Android Pack 2014

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر با موضوع شهرها را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Cityscapes HD Wallpapers مجموعه 75 والپیپر از شهرهای جهان Cityscapes HD Wallpapers

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۲۵ فایل EPS شامل ده ها آیکون متنوع را آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت EPS به همراه یک فایل پیش نمایش JPG می باشند .

 

Icon Set مجموعه آیکون های متنوع Different Icons Set

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. کیفیت صدا و تصویر در این نسخه افزایش چشمگیری داشته همچنین برخی از مشکلات در گوشی های مختلف به طور کل حل شده است. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Skype 4.9.0.45564 تماس اینترنتی Skype 4.9.0.45564 – اندروید

 دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


با استفاده از نرم افزار My APKs Pro backup manage apps میتوانید هر زمان که خواستید از برنامه‌های نصب شده بر روی دستگاه اندرویدی شما پشتیبان‌گیری می‌کند، تا بعداً بتوانید بدون نیاز به اینترنت دوباره آن‌ها را نصب کنید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به گزارش‌گیری از لیست برنامه‌های تصب شده در فرمت‌های HTML، Pdf و TXT ، قابلیت حذف نرم افزارها و … اشاره کرد . این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

My APKs Pro backup manage apps 1.7 نرم افزار بکاپ گیری My APKs Pro Backup Manage Apps v1.7 – اندروید

 دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


 

با استفاده از نرم افزار Easy Uninstaller Pro می توانید جند برنامه را با هم حذف کنید و یا برنامه ها را جستجو و طبقه بندی کنید . فقط ۱ کلیک برای حذف برنامه ها کافیست و می توانید در مصرف وقت خود صرفه جویی کنید .این برنامه کلیه فایل ها و پوشه های مربوط به برنامه ای که قرار است آن را حذف نمایید پاکسازی و از بین می برد و تا ۹۰ درصد در زمان شما صرفه جویی میکند.این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Easy Uninstaller Pro   Clean 2.2.8 حذف نرم افزار ها Easy Uninstaller Pro   Clean 2.2.8 – اندروید

 دانلود در ادامه مطلب ...

 

 



ادامه مطلب ...


The Legend of Sarila BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت BDRip 720p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

The Legend of Sarila cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن افسانه ساریلا   The Legend of Sarila 2013

 

نام انیمیشن: The Legend of Sarila – افسانه ی ساریلا

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: -

 

دانلود در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب ...


History Channel – History of the World in Two Hours BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Around the world in 2 hours bluray cover دانلود مستند تاریخ دنیا در دو ساعت   History of the World in Two Hours 2013

 

نام مستند: History Channel – History of the World in Two Hours – تاریخ دنیا در دو ساعت

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۸ دقیقه

حجم: ۷۴۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: آیا می دانستید که ۱% از نویزهای موجود در تلویزیون های قدیمی به دلیل تشعشعات نشئت گرفته از حادثه ی بیگ بنگ است؟ یا حلقه ی طلایی که در مراسم ازدواج بدست می کنید حاصل انفجار ستاره ای در ۵بیلیون سال پیش است؟ و همچنین ما با آب شور اولین اقیانوس توسط آب بدن خودمان متصل شده ایم؟ داستان بشریت ما دارای قدمت ۱۴ بیلیون ساله است و سرنخ ها آن همگی در اطراف ما هستند. در این مستند به بررسی تاریخ دنیای خود در ۲ساعت می پردازیم و …

  دانلود در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب ...


Crysis 2 عنوانی موفق در سال ۲۰۱۱ بود که توانست با کیفیتی بالا و دیدنی ، طرفداران زیادی را برای خود جمع کند . هم اکنون نسخه ی دوبله فارسی این بازی زیبا را برای شما آماده کرده ایم که با نصب آن می توانید بهتر با داستان بازی ارتباط برقرار کنید . این بازی نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

 

Crysis 2 -BlackBox + Farsi Patch

نسخه ی دوبله فارسی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی

 

Crysis 2 Farsi دانلود دوبله فارسی بازی کرایسیس 2   Crysis 2


دانلود در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب ...


Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع  مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs XBOX360-COMPLEX

|به همراه ۲کاور اوریجینال بازی|

 

Watch Dogs xbox360 cover small دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360

 

دانلود در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب ...


Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع  مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs PS3-DUPLEX

Watch Dogs DLC Unlocker PS3-DUPLEX

 

Watch Dogs ps3 cover small دانلود بازی Watch Dogs برای PS3

 

دانلود در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب ...


Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs PC -RELOADED

 

Watch Dogs PC دانلود بازی Watch Dogs برای PC


دانلود در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب ...


بازی فوق العاده زیبا و محبوب Watch Dogs که گیمرهای زیادی را در سرتاسر دنیا جذب خود کرده بود سرانجام امروز در سرتاسر دنیا پخش رسمی گردید. این بازی نظرهای بسیاری از منتقدین را جذب کرده و بیش از ۹۰جایزه بازی های رایانه ای را نامزد شده است. هم اکنون، موسیقی متن این بازی که با نام هنری Brian Reitzell به ثبت رسیده است و دارای ۱۳ترک می باشد، به طور رسمی توسط کمپانی یوبی سافت ریلیز شده است. در ادامه مطلب می توانید موسیقی متن این بازی بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Watch Dogs Soundtrack cover دانلود موسیقی متن بازی Watch Dogs


دانلود در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب ...


nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver v337.88 WHQL

دانلود در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 25 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان !!! cheatkadeh !!! و آدرس cheatkadeh.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ